בית חכם GLOBAL QUALITY

גלובל קוואלטי מתכננת ומבצעת זה 35 שנה
מערכות בית חכם למגזר הפרטי והציבורי

לקבלת מידע והצעת מחיר

מערכות אבטחה חכמות

מערכות תאורה חכמות

מערכות אודיו וידיאו

וילונות חכמים

מערכות אינטרקום

RA2-הבית החכם של גלובל קוואליטי

בית חכם מציע בשנים האחרונות הרבה יותר נוחות. חברת Lutron הינה מהחברות הוותיקות בתחום הבתים החכמים ונחשבת למובילה טכנולוגית בשוק העולמי. מערכת RA2 של חברת לוטרון מאפשרת התאמה אישית של מערכות תאורה, מיזוג אוויר ווילונות  לכל בית ובכל תקציב. הליך ההתקנה הפיזי של המערכת נמשך שעות ספורות בלבד ואינו דורש שינוי תשתיות או הכנות מיוחדות. השליטה במערכת מתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית שניתן להוריד לכל טלפון חכם ומאפשרת לכם שליטה מלאה הן מהבית והן מרחוק

vive lutron

מערכות חשמל חכם למגזר הציבורי

מערכת VIVE  מבית Lutron  הינה מערכת חכמה וחסכונית לניהול תאורה ומיזוג אוויר.  המערכת מיועדת להתקנה במבני משרדים, מוסדות לימוד ,בתי חולים, קניונים ומרחבים ציבוריים אחרים. היות והמערכת אלחוטית ניתן להתקין אותה גם במבנים קיימים וגם כחלק מבניה חדשה. אין צורך בהכנה מיוחדת ואו שינויי תשתית לצורך ההתקנה. הגדרות המערכת נעשות בפשטות באמצעות אפליקציה הנגישה לכל משתמש. בניגוד למערכות חשמל חכם מסורתיות אין צורך במיומנות מיוחדת על מנת להטמיע את מערכת ה-VIVE 

תחומי ההתמחות שלנו

וילונות חשמליים אלחוטיים

התקנת וילונות חשמליים בבית או במשרד מאפשרת שליטה בתאורה ובפרטיות הרצויה בלחיצת כפתור בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש ומספקת פתרונות הצללה טכנולוגים, נוחים וחסכוניים.

מערכות מתח נמוך

רשת המחשבים הינה השלד שמחבר את כל מערכות החשמל החכם, המולטימדיה, מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה והאינטרקום.

חשמל חכם

חברת גלובל קוואליטי בנתה מרכז המחשה היחיד מסוגו בישראל ותשמח להציג בפניכם את החידושים הטכנולוגיים והדרך שלכם לשלב בצורה נפלאה את כל החדרים בבית במהפכה הטכנולוגית ולגלות כיצד חשמל חכם הופך את החיים שלכם להרבה יותר קלים.

אודיו וידאו

חברת גלובל קוואליטי מספקת מגוון רחב של פתרונות לשוק הביתי והמסחרי בתחום שליטה, בקרה ותפעול מתקדם של מערכות מולטימדיה, אודיו ווידאו . בשילוב ידע וניסיון רב שנים חברת גלובל קוואליטי יודעת להתאים לכל לקוח את המוצר המתאים לצרכיו ולתקציבו ולהפיק חווית משתמש ותפעול אופטימלית.

בית חכם - כל היתרונות

בית חכם אלחוטי היא טכנולוגיה המציעה בשנים האחרונות הרבה יותר נוחות, בטיחות ויעילות בכל היבטי החיים. עתה גם אתם יכולים להיעזר בשירותיה של חברת גלובל קואליטי וליהנות מהתאמתה לכל צורך, בקשה והעדפה אישית שלכם. החברה מובילה את תחום הבתים החכמים זה משנת 1994 ומאז מעניקה את השירות המקצועי והאיכותי ביותר לאינספור אנשים בכל רחבי הארץ ובחו”ל.

מתכננים בקלות את החיים

מערכת בית חכם אלחוטי אינה דורשת השחלת חיווטים או התקנה של בקרים בארון החשמל. הצעד הנחוץ יהיה חיבור של יחידת בקרה מרכזית לראוטר והחלפה של השקעים והמתגים הישנים בחדשים. מכאן למעשה כל שיהיה עליכם לעשות הוא לשבת בנוחות ותכנם את המערכת, לרבות טיימרים ותרחישים שונים, בעזרת האפליקציה בטלפון החכם שלכם. כך ניתן יהיה ליהנות מתכנון מדויק של תרחישים שונים הרלוונטיים לכם ותזמון שלהם בהתאמה לשגרת חייכם. בין הפעולות השונות ניתן יהיה לשלוט בקלות גם על וילונות חשמליים אלחוטיים מבלי שתיאלצו לקום מהכסא, לכבות או להדליק את מיזוג האוויר לטמפרטורה הנכונה בכל עת, גם מרחוק, גם אם לרוב אתם נוטים לשכוח את הדוד החשמלי דולק, הרי שמעכשיו תוכלו לתכנת אותו כך שייכבה בשעה מסוימת ולא ישאיר אתכם עם חשבון חשמל מפלצתי. חשוב לזכור לבחון את מקצועיות החברה אליה אתם פונים, שהרי היא תהיה זו שאחראית על איכות המערכת אותה אתם מתקינים בבית ואשר תהיה אחראית על היבטים רבים שונים במהלך חייכם ושגרת יומכם.

בוחרים מערכת בית חכם ידידותית למשתמש עם גלובל קוואליטי

בשעה שאתם בוחרים בשירותיה של חברת גלובל קואליטי, אתם למעשה בוחרים במענה איכותי וידידותי למשתמש אשר יצליח ללא ספק לשדרג באופן משמעותי את איכות החיים של כל הדיירים בבית. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו ואנו נשמח לענות על כל שאלה ולהציע שירות אשר תואם בדיוק כל צורך ובקשה שלכם. למידע נוסף, השאירו פרטים או חייגו 09-9538777.

חברת גלובל קואליטי שמחה לעמוד לשירותכם ומציגה מגוון רחב של חידושים טכנולוגיים מרשימים בפני לקוחותיה. עתה גם אתם יכולים ליהנות מהתאמה של מערכות בית חכם לכל צורך והעדפה אישית שלכם. לרשותכם עומד צוות אנשי מקצוע מובילים בתחום אשר שמחים לענות על כל שאלה, להסביר אודות אופן פעילות המערכות השונות והתאמה מדויקת שלהן למשלך שגרת יומכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר וצרו קשר עם חברתנו כבר היום!

מהם יתרונות מערכת בית חכם בחיינו?

מערכות בית חכם מעניקות לאנשים רבים את האפשרות להתנהל בצורה טובה בהרבה בבית או בבית העסק. מערכות אלו שולטות על מכשור אלקטרוני מגוון, לרבות מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה, תרימים ווילונות חשמליים, דוד חשמלי, מערכת שמע וקולנוע ביתית\ טלוויזיה, תאורה ומתגים, מערכת מיזוג אוויר ועוד.

מערכות אלו נועדו למעשה לספק את המענה הפונקציונלי והאפקטיבי ביותר עבור כל אדם. זאת על ידי יצירתם של תרחישים שונים אשר יהיו יעילים במהלך חיי היום יום שלכם. מערכת אלו מאפשרת לכם להפעיל או לכבות את כל המכשור בו אתם מתעניינים במחווה פשוטה לבחירתכם. לדוגמא – ניתן יהיה לכבות את כל האורות בבית, לסגור את התריסים ולהפעיל את מערכת האזעקה במחווה פשוטה של לילה טוב, בדיוק כמו שמחווה אחרת שאתם תתכננו בהתאמה לצרכים שלכם, תהיה זו אשר תעניק לכם את האפשרות ליהנות מתפעול ושליטה מלאה של כל היבטי הבית או המשרד בקלות רבה.

משדרגים את הבית עם מערכות בית חכם במחירים משתלמים

עתה גם אתם יכולים להבטיח את השדרוג המרשים ביותר לבית שלכם. כל שיהיה עליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת גלובל קואליטי ובכך תוכלו להבטיח את קבלת המענה המקצועי והאיכותי ביותר מאנשי המקצוע המובילים בתחום מערכות אלו במחיר משתלם במיוחד. הנכם מוזמנים ליצור קשר עמנו כבר היום באתר או במספר הטלפון 09-9538777, וליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר ואיכות מוצרים מן המעלה הראשונה.

 

מי מכם זוכר את המחשבים של תחילת שנות התשעים? אלו היו מחשבים גדולים ומגושמים. באותה התקופה הם אולי היו שיא הטכנולוגיה, אך כיום טלפון חכם, אותו ניתן להחזיק בכף היד, מציג יכולות משופרות. לא סתם בחרנו בדוגמה הזו, נראה שהמגמה הטכנולוגית השולטת בעולם היא למזער את הטכנולוגיות ולרכז אותם במכשירים אשר יכולים לבצע מגוון אדיר של פעולות וגם לשלוט על מגוון פעולות.

 

מהפכת הסלולר מגיעה לבית החכם שלכם

לכולנו יש מכשיר טלפון חכם ,אך למעשה זה הרבה יותר ממכשיר לביצוע שיחות. ישנן מגוון פעולות שאנו מבצעים עם מכשיר הטלפון. ועכשיו הטלפונים החכמים פוגשים את טכנולוגיות הבית החכם ושמים לנו את כל הבית בכף היד.

אין זה מפתיע שטלפונים חכמים משתלבים היטב עם בתים חכמים, שניהם מציגים גישה של רתימת הטכנולוגיה למען שיפור איכות החיים. וכמובן, כאשר הטלפון הנייד תמיד איתנו, יש לו יכולות אלחוטיות, הוא הפרטנר המושלם למערכות אלו.

 

לתפעל הכל מהטלפון הנייד

טכנולוגיות הבית החכם יאפשרו לכם לתפעל את מערכות החשמל בבית מכף ידכם, וזאת בעזרת הטלפון הנייד. בכל רגע נתון, בכל מקום שבו אתם נמצאים, הטלפון הוא הכלי אשר בעזרתו תוכלו לגעת מה מתרחש בבית ולבצע פעולות שונות.

בעזרת הטלפון הנייד תוכלו לבצע את כל פעולות היום יום שאתם עושים בבית, בקלות, נוחות ויעילות גבוהה יותר. מהרגע  שבו אתם מתעוררים בבוקר, בעזרת הטלפון תוכלו להסיט וילונות חשמליים ולתת לאור להיכנס הביתה. תוכלו להפעיל את הדוד החשמל על מנת להכין לעצמכם מקלחת חמה. ואם יש לכם מצלמות תוכלו לראות גם מה קורה בשאר הבית ואם הילדים התעוררו. אפילו תוכלו להרתיח מים לקפה. לא חסרות דוגמאות ליישומים של בית חכם, אך ניתן ליהנות ולהפיק מהן תועלת בכל תחומי החיים.

אז כיצד מתאפשרת אותה הטכנולוגיה ששמה את כל השליטה על הבית בכף ידכם? בתים חכמים עושים שימוש בטכנולוגיה הנקראת חשמל חכם. אלו הן תשתיות המאפשרות לכל מערכות החשמל לתקשר ביניהן ובעזרתן ניתן לשלוט על הכל בצורה מרוכזת ולבצע פעולות מורכבות.

היום, כאשר אנו מדברים על בית מתקדם, אנו בעצם מדברים על בית חכם אלחוטי. ההבדל הוא שחשמל חכם אלחוטי דורש התקנה פשוטה וזולה, לעומת המערכות הישנות, ומאפשר לכם ליהנות מכל אותן הפעולות. כדי לשדרג את איכות החיים שלנו.

חשמל חכם אלחוטי עשוי לכלול התקנת מפסקים חכמים בעלי יכולות אלחוטיות, מסכי שליטה ובקרה, חיישנים וגלאים והתקנים שונים אשר ירחיבו את אפשרויות השליטה בבית.

 

חכם במחיר – חיסכון לא רק בהתקנה

בעוד אנו מדברים על ירידת המחיר של התקנת התשתיות והירידה במחיר טכנולוגיות הבית החכם, איננו יכולים להתעלם מכך שלמעבר לשימוש בחשמל חכם יש גם יתרונות של חיסכון אנרגטי. כלומר לא רק שאתם נהנים מהתקנה זולה יותר, אלא גם מחיסכון שוטף בהוצאות החשמל.

מערכות אלו יאפשרו לכם להתנהל בצורה יעילה יותר ובכך יביאו לחיסכון בחשמל. למשל תוכלו ליהנות מחיישנים אשר יכבו את התאורה באופן אוטומטי כאשר אתם יוצאים מהחדר, או לתכנת שרשרת פעולות אשר תכבה את כל מערכות החשמל כאשר אתם יוצאים מהבית.

מערכות אלו מאפשרות לכם שליטה יותר טובה, ובזכות אותה השליטה תוכלו להתנהל בצורה טובה יותר ולייצר חיסכון אנרגטי.

לסיכום, היום קל מתמיד לעבור לבית חכם אלחוטי , עלויות ההתקנה ירדו פלאים בזכות חשמל חכם אלחוטי וכל בית יכול להרשות לעצמו ליהנות מבית חכם וכל הפונקציות המדליקות שלו, כמו וילונות חשמלים בשליטה מרחוק, בקרת מזג אוויר משופרת ועוד יתרונות רבים.

טכנולוגיות הבית החכם הן אכן סוחפות ומציתות את הדמיון. הן עושות לכל אחד חשק ליהנות מהן. אינספור סרטוני יוטיוב חשפו את כולנו ליכולות המדהימות של בתים חכמים; כולנו רוצים ליהנות מאותם מפסקים מעוצבים ושליטה סלולרית אשר תאפשר לנו לעשות את כל פעולות היום יום בצורה נוחה ויעילה. כל אחד מדמיין את עצמו סוגר וילונות חשמליים בלחיצת כפתור, או מפעיל את המזגן מרחוק 10 דקות לפני שהוא מגיע הביתה. אך עבור רובנו, הדבר שעד היום הפריד בינינו ובין החלום הוא העלות. אז מה צריך לדעת לגבי המחיר של בית חכם? האמת שטכנולוגיות הן כבר מזמן לא כל כך יקרות. בזכות הוזלות המחירים הן בהישג יד.

 

חשמל חכם אלחוטי

הסיבה העיקרית להוזלות המחירים הן הכניסה של מערכות חשמל חכם אלחוטי. בעבר על מנת ליהנות מבית חכם נאלצנו להתקין תשתיות מערכת בית חכם הכוללות ציוד מיוחד וחיווט חשמלי מתאים. אם לא עשינו זאת במהלך תהליך הבנייה, זה דרש מאיתנו לערוך שיפוץ מיוחד. התקנת תשתיות חשמל חכם הפכה את כל עלות ההתקנה לדבר יקר, ומחוץ ליכולות הכלכליות של האדם הממוצע. אבל אז הגיע החשמל  האלחוטי. במקום התקנת תשתיות מסובכות ומסורבלות קיבלנו פתרונות אלחוטיים בהתקנה פשוטה ומהירה. התקנה אשר הסתכמה בעיקר בהתקנת מפסקים חדשים, חיישנים ומערכות שליטה, וזאת ללא צורך בשיפוץ. המעבר לחשמל חכם אלחוטי הוזיל את עלויות ההתקנה באופן משמעותי, אך הוא לא הסיבה היחידה לירידה במחירים.

 

שוק מלא שחקנים

עם העלייה בפופולריות של בתים חכמים, אנחנו רואים יותר ויותר שחקנים אשר נכנסים לשוק. כלומר יותר חברות נכנסות לתחום ומציעות מוצרי חשמל ומערכות אלחוטיות, כך גודל היצע המוצרים והתחרות וזה משחק לטובת הצרכן. בזכות התחרות הגדולה אתם יכולים ליהנות ממחירים זולים יותר וגם היצע נרחב יותר של אפשרויות.

אינספור יצרנים מציעים לכם פתרונות של חשמל חכם אלחוטי אשר בעזרתם תוכלו ליהנות מכל אותן פונקציות מתקדמות  ואיכות חיים גבוהה. אז למה אתם מחכים?

מערכות בית חכם הם מערכות תקשורת ושליטה המעניקות למכשירי חשמל שונים בבית את היכולת ”לדבר“ ביניהן. המערכות עליהן מדובר יכולות להיות מערכות לבקרת טמפרטורה, תריסים חשמליים, מערכות אבטחה ביתיות, תאורה ועוד. אותה היכולת של המערכות השונות לתקשר ביניהן מאפשרת להן להתנהל בצורה טובה יותר המעניקה לכם יעילות, חיסכון, נוחות ועוד יתרונות רבים אשר משנים על כל חווית המגורים שלכם.

 

חכם בלילה (וגם ביום)

הצורה הכי טובה להסביר לכם את המושג היא באמצעות דוגמה .נניח שאתם אוהבים לעשות מקלחת חמה מייד כאשר אתם חוזרים הביתה מהעבודה. אתם יכולים להשתמש בטיימר ולכוון את הדוד לעבודה בשעות מסוימות, אך מה קורה כאשר אתם מתעכבים עוד שעתיים בעבודה והדוד סתם פועל? או מה אם הייתה מספיק שמש ואין צורך בהפעלת הדוד החשמלי? ובכן, מערכות אלו יכולות לאפשר לדוד לפעול לפי הקרבה שלכם לבית, מידע שניתן לקבל באמצעות ה GPS של הטלפון וכך לתזמן את הפעלת הדוד לפי זמן ההגעה הצפוי על מנת להימנע מהפעלה מיותרת של הדוד, מד טמפרטורה יכול לוודא שבאמת יש צורך.

 

חשמל חכם – טכנולוגיה מתקדמת

המונח מערכות בית חכם מוזכר לא אחת לצד המושג חשמל חכם וזהו בעצם אחד הכלים אשר מאפשר לנו ליהנות מכל אותן יכולות מתקדמות. המונח חשמל חכם מתייחס למערכת הניתנת לתכנות ושליטה מרחוק ובאמצעותן אנו שולטים על מערכות חשמליות שונות בבית. אין מדובר אך ורק על שליטה מרחוק ותכנות, אלא גם סנכרון ביניהן. חשמל חכם דורש התקנת תשתיות מיוחדות, אך על מנת להוזיל עלויות ולאפשר למבנים קיימים ליהנות מיתרונות הבית החכם, פותחו טכנולוגיות חשמל המתבססות על התשתיות הקיימות בבית.

 

עשה זאת בעצמך

כולנו מבינים שהיכולות של מערכת בית חכם לתרום לאיכות החיים שלנו היא עצומה במובנים רבים, אך באותה הנשימה רבים מאיתנו בטוחים שכל אותן התשתיות של חשמל חכם ובית חכם עולות הון. האמת שבפועל ישנם פתרונות רבים, חלקם בסגנון ”עשה זאת בעצמך“ אשר יכולים להעניק לבית שלכם יכולות מתקדמות של מערכת בית חכם ללא שינוי בתשתיות ובאמצעות התקנה עצמית קלה ופשוטה.  בעזרת האביזרים של מערכת בית חכם עשה זאת בעצמך ניתן להוסיף למכשירי חשמל פשוטים יכולות חכמות של תכנות ושליטה מרחוק.

מפסק חכם ALISSE

מפסק חכם מסדרת ALISSE מפסק אלגנטי, מאוזן ורב-תכליתי, מושחז בעבודת יד יצירת אומנות של ממש. קיים במגוון תצורות כפתורים ובמבחר גמורים  מתכתיים כדי להתאים לכל סגנון עיצובי ולכל קיר בבית שלך.

מפסק חכם בעבודת יד עם תשומת לב קפדנית לפרטים, מפסקים חכמים של Alisse מספקים חווית תאורה ייחודית. העיצוב האדריכלי המלוטש, הגישה הטכנית החדשנית והבקרות הניתנות להתאמה אישית, הופכים את Alisse לתוספת מושלמת  בכל חדר בבית שלכם. אחת השאלות שרבים שואלים אותנו היא למה בעצם צריך מפסק חכם, הרי מערכות ניתנות לשליטה באמצעות אפליקציה. זה בהחלט נכון, את האור או מאוורר התקרה תוכלו להפעיל ולכבות, ואפילו לתכנת באמצעות האפליקציה.אבל לא תמיד האפליקצייה בהישג יד ולכן מומלץ להתקין מפסק חכם

Global Experience Center

בקרו במרכז ההמחשה המתקדם שלנו בהרצליה

חוויה כמו שעוד לא ראיתם, במרכז ההמחשה המתקדם לטכנולוגיות הכולל אולם תצוגה ענק המציג את מוצרי לוטרון ואת מיטב מערכות בקרת  התאורה וההצללה מהמובילות בעולם. מרכז ההמחשה  כולל תצוגה מרהיבה של פתרונות תאורה ייחודיים, עם דגש על עיצוב ללא פשרות. בתצוגה תוכלו להתרשם  ממצגות מדהימות בליווי הסברים והדרכה על ידי הצוות המקצועי של גלובל קוואליטי, בנוסף אתם מוזמנים להתרשם ולהנות ממערכות אודיו וידאו ומתחם קולנוע ביתי מהמשוכללים בארץ. 

אלפי ארכיטקטים ומעצבי פנים ולקוחות פרטיים מבקרים בתצוגה מידי שנה . גם אתם מוזמנים היום להתרשם מטכנולוגיית המחר.

המותגים המובילים בעולם הבית החכם